dark eden
Wszelkie materiały na tej stronie zamieszczone są wyłącznie w celach informacyjnych i podlegają prawom autorskim ich twórców. | jeremiasz@darkeden.pl | www.darkeden.pl | © 2009 - 2011 grafik.gda.pl
karty DE
karty Genesis
dark eden
Aktualizacje
01.08.11 Galeria
01.08.11 Turnieje
28.06.11 Pobieralnia
28.12.10 Pobieralnia
28.12.10 Błędy w grze
Mapa graczy
Avangarda VII - 2011
Turniej na Avangardzie VII

wydrukionline.com.pl
dark eden

Przynależności

Dark Eden

Horda Półksiężyca

Horda Półksiężyca
Z zapisków Pierwszego Proroka: Miasta płoną. Góry ciał rosną na ulicach. Bestie wypełzają z piekielnych otchłani, prowadzone zwieżchnictwem mocy zła, by zapanować nad wszystkim do okoła. Dzieci moich dzieci będą wybrane. Powędrują przez pola i lasy zrójnowanej ziemi, biorąc wszystko co pozwoli im przetrwać. Czujnie będą stać na straży wypatrując tych, którzy będą chcieli ich zniszczyć. Przyjaciele i wrogowie zarazem. I nazwą sie Hordą Półskiężyca a ich potęga będzie lśnić przez tysiące lat.

Początek


Horda Półksiężyca to prawdziwi nomadzi. Całe ich społeczeństwo egzystuje na grzbietach ogromnych bestii, kroczących po przeklętej ziemi. Potężne mamuty zaćmienia - których twarde jak skała grzbiety potrafią dźwigać poszczgólne części osad, przemieżają bezkresne pola bliskiego wschodu. Ich terytorium rozciąga sie od starożytnych piramid przez ruiny Babilonu aż po bezkresne stepy na wschodzie. Korzenie Hordy sięgają do czasów sprzed Wielkiej Wojny. Kiedy wielkie korporacje opuszczały ziemie, jeden człowiek zobaczył ponurą wizję nowego świata, który z dnia na dzień stawał sie rzeczywistością. Widział śmierć i zniszczenie. Ale w jego proroctwach była nadzieja, postanowił napełnić nią innych. Zgromadził wielu wybrańców i zabrał ich do bezpiecznego azylu pod ziemią, w miejsce gdzie jego ludzie mogli żyć spokojnie podczas gdy śmierć zbierała swoje najkrwawsze żniwo. Z czasem pod ziemią powstał prawdziwy labirynt korytarzy, który dał początek ich stolicy - Pale Womb. Pierwszy Prorok stał sie także pierwszym Hanem. Swojemu jedynemu synowi przekazał moc proroctwa. Za jego panowania Horda Półksiężyca wypełzła spod ziemi, a Prorok zaprowadził ich na żyzne ziemie. Urzyli swych mocy by poskromić i oswoić dzikie bestie. Mamuty Zaćmienia i Dwurogie Mastodonty szybko stały się elementem społeczności Hordy. W krótce musieli wynieść się z niszczonych przez wszelakie kataklizmy terenów. Z czasem ich wędrowny tryb życia przekształcił sie w coś naturalnego, stali sie nomadami. Nienawidzeni przez pozostałe plemiona, przedstawiciele Hordy nie mają stałych siedzib. Pale Womb jest jedynym takim miejscem, ale nie ma wielu stałych mieszkańców, bo większość nomadów opuszcza je wraz ze zmianą pór roku.

Prorocy


Horda Półksiężyca głęboko wierzy w Proroków. Dzięki ich wizjom nomadzi kierują sie w miejsca pełne pożywienia, wody, bezpieczne od wrogów. Proroctwa ostrzegają też przed zbliżającym sie zagrożeniem, a żołnierzy napełniają wiarą w zwycięstwo. Życie Proroków nie jest usłane różami, bywa że kończą swe życie w strasznych męczarniach, popadają w obłęd i szaleństwo. Ale ich wizje są niezwykle pożyteczne, pomagają Hordzie okiełznać wiedzę sprzed Wielkiej Wojny. Nienawidzą Mrocznej Harmonii i megakorporacji, ale zachowują neutralny stosunek do sił Bractwa. Z proroctw wiedzą, że wspólnymi siłami będą musieli stawić czoło Legionowi Ciemności.

Wygląd


Przedstawiciele tego plemienia przywdziani są w różnokolorowe stroje. Ich arabskie korzenie dostrzegalne są w każdym elemencie ubioru. Dolną część twarzy mają zawsze przysłoniętą maską umożliwiającą normalne oddychanie. Reszta stroju jest specjalnie opracowana, by umożliwić jak najlepszy kamuflarz. Przed bitwą zakładają potężne naramienniki, błogosławione przez rytuały Proroków.

System Rządzenia


Każda osada zarządzana jest przez Sułtana, który organizuje armię oraz zajmuje się wieloma sprawami społecznymi. Siedmiu Sułtanów z największych osad tworzy radę Hordy Półksiężyca. Radzie przewodzi Han, lecz jego uprawniena od lat są ograniczane i może on tylko zabierać głos na zgromadzeniu. Mimo wszystko jest on honorowym członkiem zgromadzenia. Dla Hordy Półksiężyca honor i respekt to najważniejsze wartości.

Tekst pochodzi z podręcznika Warzone: Dark Eden.
Jest to wolne tłumaczenie ze strony www.udb.wb.pl/urpg/, którego autorem jest Wicu.


Karty przynależne


Przywódca
Hordzie Półksiężyca w grze Dark Eden, przewodniczą czterej Przywódcy: Abdul IV spod Zachodzącego Słońca, Samir spod Wschodzącego Księżyca, Hussein spod Spadającej Gwiazdy i Ali II Spod Zaćmionego Słońca.
Najlepszym Przywódcą jest Abdul IV. Może on zagrywać karty jazdy nie posiadając w krainie stajni. Oprócz tego dysponuje on aż ośmioma ikonami zasobów (po dwie każdego rodzaju), a miejsca przylegające do niego otrzymują +2 do WB. On sam ma WB równe 10.
Drugim chociaż nie koniecznie gorszym wodzem jest Hussein. Podczas swojego kroku Dobierania może on dobrać do 8 kart zamiast do 7. Jego WB równe jest 14 a przyległym miejscom dodaje do WB +2. Kontroluje 6 ikon zasobów.
Kolejnym wodzem jest Samir, którego WB to 12, przyległe do niego miejsca otrzymują +2 do WB, a jego zdolność to możliwość używania Pojazdów Templariuszy, Synów Rasputina i Luteriańskiej Triady.
Ostatnim co nie znaczy wcale, że najgorszym, jest Ali II. Podczas swojego kroku Bilansowania, musi on wydać tylko 1 Jednostkę Złota (zamiast 2), żeby zdobyć kontrolę nad ikoną żywności. WB przyległych do niego miesc wzrasta o +1 a sam ma WB 16.

Miejsce
Horda Półksiężyca posiada dwa budynki. Pierwszy to właściwie nie jest budynek. Nazywa się Piżmiej Spod Znaku Półksiężyca i jest wielkim zwierzęciem. Kartę tą umieszcza się pod inną kartą miejsca lub Przywódcą i aby zniszczyć kartę znajdującą się na Piżmieju, najpierw trzeba zniszczyć samego Piżmieja.
Drugim budynkiem jest Rzeźnia. Pozwala ona uzyskać dodatkowe Jednostki Żywności w zamian za odrzucenie wojownika Jazdy w czasie Bilansu.

Wojownik
Główną siłą bojową Hordy stanowi Jazda (Mamut Zaćmienia, Mastodont, Wół Artyleryjski, Dwuróg Półksiężyca, Święty Urox). Są to ogromne bestie szkolone do walki. Niestety większość z nich pożera ogromne ilości żywności, ale posiadanie ich w swoich oddziałach jest warte każdej ceny.
Bestie te są wspomagane przez piechotę - Sierżantów i Żołnierzy Rodu oraz Żołnierzy Dżihad - na pozór słabą, ale gdy walczą oni u boku jazdy stają się silniejsi. W wsoich szeregach mają także Trenerów Mastodontów oraz jednostki samobójcze takie jak Męczennicy i Błogosławione Łzy.
Proroctwo
Nie można też zapomnieć o Prorokach głaszących Przepowiednie o potężnej sile, dzięki którym wojownicy Półksiężyca stają się jeszcze trudniejsi do pokonania. Są to Skowyt się zbliża, Nasza Wola Nie Ma Granic, Odkrycie Prawdziwego Wroga, Odkrycie Słabości Przeciwnika, Spojrzenie w Przyszłości.
Wśród wojowników Półksiężyca jest także jeden pojazd. Jest to Wóz Bojowy "Bystry". Nie jest on zbyt potężny ale w jednej turze może wykonać dwa ataki albo dwa najazdy, więc nie należy go lekceważyć.
Horda Półksiężyca



Pozostałe przynależności:

Synowie Rasputina
Synowie Rasputina


Luterańska Triada
Luterańska Triada


Templariusze
Templariusze


Legion Ciemności
Legiom Ciemności