dark eden
Wszelkie materiały na tej stronie zamieszczone są wyłącznie w celach informacyjnych i podlegają prawom autorskim ich twórców. | jeremiasz@darkeden.pl | www.darkeden.pl | © 2009 - 2011 grafik.gda.pl
karty DE
karty Genesis
dark eden
Aktualizacje
01.08.11 Galeria
01.08.11 Turnieje
28.06.11 Pobieralnia
28.12.10 Pobieralnia
28.12.10 Błędy w grze
Mapa graczy
Avangarda VII - 2011
Turniej na Avangardzie VII

wydrukionline.com.pl
dark eden

Karty

Genesis

Przywódcy

Baron Strassbourg
NazwaBaron Strassbourg / Baron Strassbourg
RzadkośćUncommon
Opis alternatywnyPrzylegające miejsca otrzymują +2 do WB. Strassbourg może zapłacić dodatkowe 8 jednostek złota, kiedy buduje miejsce z taktyką lądową, żeby stało się ono miejscem podwodnym. Miejsce wybudowane w ten sposób otrzymuje taktykę morską, a traci wszystkie pozostałe taktyki.
Opis OryginalnySUBMERGED. Adjacent Establishments gain +2 to CV. Strassbourg may pay 8 extra Gold Units when Building any Inland Establishment to make it SUBMERGED. It gains the Sea icon and loses any Land and Air icons.al Costs.
RodzajPrzywódca
PrzynależnośćSynowie Rasputina
WB08
Taktykimorska
Dostarczazł, zł, żw, żw, su, su, su, pa, pa, pa
Bartholomew Giesel
NazwaBartholomew Giesel / Bartholomew Giesel
RzadkośćRare
Opis alternatywnyCZŁONEK KARTELU. Giesel produkuje 5 ikon zasobów, które wybierzesz, zadeklaruj je podczas swojego pierwszego kroku bilansowania (nie możesz ich później zmienić). Przylegające miejsca otrzymują +2 do WB. Nie może nigdy wybudować CYTADELI LEGIONU CIEMNOŚCI. Giesel może zagrywać karty wojowników uważanych za ŻOŁNIERZY ZAGŁADY, w dowolnym momencie, poza krokiem Atak i Najazd. Nadal musi zapłacić za nich koszt początkowy.
Opis OryginalnyCARTEL MEMBER. Giesel provides any 4 resources of your choice; declare which ones during his first Balance step (they may not change). Adjacent Establishments gain +2 to CV. May never build a DARK LEGION CITADEL. Giesel may Muster warriors designated as DOOMTROOPER at any time, except combat or raids. He must still pay Initial Costs.
RodzajPrzywódca
PrzynależnośćMegakorporacje - Kartel
WB16
Taktykilądowa, powietrzna
Dostarcza5 ikon wybranych przez gracza
Brat Horatio
NazwaBrat Horatio / Brother Horatio
RzadkośćRare
Opis alternatywnyPrzylegające miejsca otrzymują +2 do WB. Nie może nigdy wybudować CYTADELI LEGIONU CIEMNOŚCI. Podczas każdego swojego kroku wykonywania akcji, Brat Horatio może anihilować 1 (i tylko 1) kartę z wierzchu swojej talii, wtedy każdy z jego przeciwników traci 2 punkty zwycięstwa. Tracone są tylko punkty zwycięstwa, a nie najechane miejsca.
Opis OryginalnyAdjacent Establishments gain +2 to CV. May never build a DARK LEGION CITADEL. During each Perform Actions step Brother Horatio may annihilate 1 (and only 1) card from the top of his Draw pile to make all his opponents lose 2 VP markers. Only VP markers are affected, not razed Establishments.
RodzajPrzywódca
PrzynależnośćBractwo
WB16
Taktykilądowa, powietrzna
Dostarczazł, zł, żw, żw, su
Charles Edge
NazwaCharles Edge / Charles Edge
RzadkośćRare
Opis alternatywnyCZŁONEK CYBERTRONIKU. Przylegające miejsca otrzymują +2 do WB. Na Edga i wszystkich jego wojowników traktowanych jako CZŁONKOWIE CYBERTRONIKU, nie działają karty PROROCTW, RYTUAŁÓW, MROCZNEJ HARMONII oraz ZAKLĘCIA SZTUKI. Przeciwnicy w walce oraz podczas najazdów, w których uczestniczą CZŁONKOWIE CYBERTRONIKU, nie otrzymują modyfikatorów wynikających z zastosowania tych kart, a wszystkie będące dotychczas w grze tracą swój efekt do końca trwania konfliktu.
Opis OryginalnyCYBERTRONIC MEMBER. Adjacent Establishments gain +2 to CV. Edge and all his CYBERTRONIC MEMBERS are not affected by any RITUAL, PROPHECY, DARK SYMMETRY, or ART SPELL effects. Combat and raid opponents of his CYBERTRONIC MEMBERS do not gain the effects of these cards either, and any already in effect lose their effects throughout the conflict.
RodzajPrzywódca
PrzynależnośćMegakorporacje - Cybertronik
WB16
Taktykilądowa, powietrzna, morska
Dostarczazł, zł, żw, su, su
Lord Tombu
NazwaLord Tombu / Lord Tombu
RzadkośćRare
Opis alternatywnyCZŁONEK MISHIMY. Przylegające miejsca otrzymują +2 do WB. Tombu może wydać niewykorzystane jednostki paliwa po jego kroku bilansowania, żeby dobrać jedną dodatkową kartę za trzy jednostki paliwa. Tylko 3 karty mogą zostać dobrane w ten sposób w jednej turze a dobierając je nie możesz przekroczyć łącznej liczby siedmiu kart na ręku. Paliwo w Magazynach nie może być wydane.
Opis OryginalnyMISHIMA MEMBER. Adjacent Establishments gain +2 to CV. All of Tombu's MISHIMA MEMBERS break combat ties, and may Transfer at any time (except during combat or a raid) and as often as they wish. Tombu may spend excess FL icons after his Balance Step to draw 1 card per FL icon. Only 3 FL icons may be spent in this way per turn. FL on a STORAGE card may not be used.
RodzajPrzywódca
PrzynależnośćMegakorporacje - Mishima
WB16
Taktykilądowa, powietrzna, morska
Dostarczazł, żw, żw, su, pa
Marcus Klef
NazwaMarcus Klef / Marcus Klef
RzadkośćRare
Opis alternatywnyCZŁONEK KAPITOLU. Przylegające miejsca otrzymują +2 do WB. Klef może zagrywać karty EKWIPUNKU. Wszyscy jego wojownicy będący CZŁONKAMI KAPITOLU są uważani za marynarzy.
Opis OryginalnyCAPITOL MEMBER. Adjacent Establishments gain +2 to CV. Kleef may play cards designated as EQUIPMENT. His CAPITOL MEMBERS are all considered Sailors.
RodzajPrzywódca
PrzynależnośćMegakorporacje - Kapitol
WB16
Taktykilądowa, powietrzna, morska
Dostarczazł, zł, zł, żw, pa
Mohammed Engulfed
NazwaMohammed Engulfed / Mohammed The Engulfed
RzadkośćUncommon
Opis alternatywnyPrzylegające miejsca otrzymują +2 do WB. Mohammed może wydać 5 jednostek złota podczas swojej tury i wybrać wojownika który nie będzie mógł zaatakować żadnego z jego wojowników ani najechać jego osady podczas najbliższej tury gracza który kontroluje wybranego wojownika. Mohammed może wydać złoto na więcej niż 1 wojownika.
Opis OryginalnyFLOATING. Adjacent Establishments gain +2 to CV. Mohammed may spend 5 Gold Units during his turn to prevent any one warrior from attacking his warriors raiding his Turf during that player's next turn. Multiple Gold Units may be spent.
RodzajPrzywódca
PrzynależnośćHorda Półksiężyca
WB08
Taktykipowietrzna, morska
Dostarczazł, zł, zł, żw, żw, żw, su, su, pa, pa
Noah Wrought
NazwaNoah Wrought / Noah Wrought
RzadkośćUncommon
Opis alternatywnyPrzylegające miejsca otrzymują +2 do WB. Noah może zagrywać wojowników uważanych za CZŁONKÓW IMPERIALU. Jeśli w trakcie swojej tury nie wykona żadnych akcji, nie przeprowadzi ani ataku, ani najazdu, może przenieść dowolną kartę ze swojego stosu kart anihilowanych do ręki.
Opis OryginalnyFLOATING. Adjacent Establishments gain +2 to CV. Noah may play warrior cards designated as IMPERIAL MEMBERS. Noah's annihilated cards are discarded instead (even those that are annihilated as part of their effect).
RodzajPrzywódca
PrzynależnośćLuterańska Triada
WB08
Taktykipowietrzna, morska
Dostarczazł, zł, żw, żw, żw, su, su, su, pa, pa
UwagiZobacz dokładną interpretację tej karty w dziale Faq
Reichel
NazwaReichel / Reichel
RzadkośćUncommon
Opis alternatywnyPrzylegające miejsca otrzymują +2 do WB. Wszyscy wojownicy Reichel traktowani jako piechota są uważani za marynarzy. Za każde 2 jednostki Surowców których Reichel nie zużyje w trakcie bilansu, może zwiększyć WB wszystkich swoich miejsc o +1, aż do początku jego następnej tury. Surowce składowane w Magazynach nie mogą zostać wydane.
Opis OryginalnyFLOATING. Adjacent Establishments gain +2 to CV. All of Reichel's INFANTRY are considered Sailors. Reichel may raise the CV of any Establishment in his Turf by spending excess RM icons during his Balance step. Every 2 excess RM icons spent in this way provide an Establishment with +1 to its CV until the beginning of Reichel's next turn. RM on a STORAGE card may not be used.
RodzajPrzywódca
PrzynależnośćTemplariusze
WB08
Taktykipowietrzna, morska
Dostarczazł, zł, żw, żw, żw, su, su, su, pa, pa
Shannon O'Rourke
NazwaShannon O'Rourke / Shannon O'Rourke
RzadkośćRare
Opis alternatywnyCZŁONEK IMPERIALU. Przylegające miejsca otrzymują +2 do WB. Wojownicy Shannon traktowani jako CZŁONKOWIE IMPERIALU otrzymują modyfikator +3 do WB kiedy atakują i najeżdżają. Kiedy się bronią ich WB nie zmienia się. Ten modyfikator stosowany jest po wszystkich innych.
Opis OryginalnyIMPERIAL MEMBER. Adjacent Establishments gain +2 to CV. Place 5 markers on O'Rourke at the beginning of the game. At any time she may remove one or more of these markers to favor one IMPERIAL MEMBER with an additional +5 to its CV per marker. The effect lasts until the beginning of her next turn.
RodzajPrzywódca
PrzynależnośćMegakorporacje - Imperial
WB16
Taktykilądowa, powietrzna, morska
Dostarczazł, żw, su, su, pa
Sigfried Bourges
NazwaSigfried Bourges / Sigfried Bourges
RzadkośćRare
Opis alternatywnyCZŁONEK BAUHAUSU. Przylegające miejsca otrzymują +2 do WB. Sigfried może zagrywać karty Wywrotowca bez posiadania Agencji Wywiadowczej. Nie płaci kosztu początkowego za wojowników traktowanych jako CZŁONKOWIE BAUHAUSU.
Opis OryginalnyBAUHAUS MEMBER. Adjacent Establishments gain +2 to CV. Sigfried may play the SUBVERSIVE card without having an ESPIONAGE AGENCY in play. He does not have to pay any Initial Cost when Mustering BAUHAUS MEMBERS.
RodzajPrzywódca
PrzynależnośćMegakorporacje - Bauhaus
WB16
Taktykilądowa, powietrzna, morska
Dostarczazł, zł, su, su, pa

Zobacz inne karty:


Miejsca
Miejsca



Udoskonalenia
Udoskonalenia



Wojwnicy
Wojwnicy



Intrygi
Intrygi