dark eden
Wszelkie materiały na tej stronie zamieszczone są wyłącznie w celach informacyjnych i podlegają prawom autorskim ich twórców. | jeremiasz@darkeden.pl | www.darkeden.pl | © 2009 - 2011 grafik.gda.pl
karty DE
karty Genesis
dark eden
Aktualizacje
01.08.11 Galeria
01.08.11 Turnieje
28.06.11 Pobieralnia
28.12.10 Pobieralnia
28.12.10 Błędy w grze
Mapa graczy
Avangarda VII - 2011
Turniej na Avangardzie VII

wydrukionline.com.pl
dark eden

Przynależności

Dark Eden

Synowie Rasputina

Synowie Rasputina
Przez wiele stuleci nasi przodkowie żyli w wielkich bunkrach. Schronieni przed zniszczeniem, bezpiecznie czekali na chwile, w której świat będzie gotowy na ich ponowne przybycie. Strzeżeni przez wiarę, jeden po drugim wychodzili na ziemię. Teraz powstaliśmy ponad wszystkich, mamy obowiązek podporządkowywać sobie słabszych, uczyć ich naszych zasad cywilizacji i zniszczyć tych którzy nam sie przeciwstawią. Jesteśmy synami Rasputina i to nasza ziemia.

Powstanie


Ze wszystkich plemion Europy Synowie Rasputina są najbardziej zaawansowani. Żyją w ogromnych gotyckich miastach królestwa nazwanego Prusją. Są potomkami ludzi, którzy przetrwali w przeciwatomowych schronach. Kiedy Wielka Wojna zwiastowała koniec świata, pierwszy Car zabrał wybranych do ogromnych schronów. Przez dekady, pokolenie po pokoleniu, żyło i oddychało czystym powietrzem, podczas gdy ziemia umierała i gniła. Całe społeczeństwo żyjące pod ziemią, nauczyło sie ścisłego kodeksu, nakazującego im całkowite posłuszeńśtwo Carowi. Kto nie potrafił sie podporządkować musiał zginąć. Car osiągnął władze absolutną. I tak po wielu latach nadszedł czas powstania z głębi ziemi. Dumne społeczeństwo Synów Rasputina przybyło by rządzić światem. Będąc w posiadaniu starych map, ukazujących lokacje dawnych miast, wyruszyli by je odbudować. Wiele małych plemion zostało przez nich wchłoniętych i stało sie niewolnikami. Niepokorni byli zabijani, lub przenoszeni do specjalnych obozów na północy. Tam poddawani eksperymentom, promieniowaniu i torturom umierali w straszliwych cierpieniach, tylko po to by żyć mogli Synowie Rasputina.

Prusja


Dumni ze swoich korzeni, Synowie Rasputina wierzą w swoją wyższość nad innymi rasami. Żyjąc w świetnie zorganizowanym państwie totalitarnym doskonale tworzą przemysłowo-robotnicze społeczeńśtwo. Rozporządzenia Cara tworzone są w jego błyszczącym i potężnie chronionym Pałacu Zimowym. Jego wola przekazywana jest społeczeństwu przy pomocy wiernych generałów, wybranych komendantów i zaufanych oficerów. Oni wypełniają dokładnie każdą wole swojego pana. Komendanci stoją na czele trybunałów i instytucji odpowiedzialnych za podatki, posłuszeństwo, porządek społeczny, wojsko, wiernie wypełniając swoje obowiązki. Niżej w hierarchii społecznej są oficerowie, którzy są zbyt młodzi aby zostać komendantami. Mają jednak szanse wykazać sie swoją lojalnością. Wysyłani w rejony graniczne, by tam rządami silnej ręki utrzymywać carską władze.
Nowe miasta Rasputinów są życiodajną siłą Prusji. Miasta wzorowane są na stolicy Nowej Pradze, jednej wielkiej fabryce, ciężko pracującej nad budowaniem potęgi imperium. Powietrze w miastach Prusji jest bardzo skarzone i toksyczne. Wypluwane przez kominy fabryk dym spowija prawie całą powieżchnie imperium. Wiele słabszych jednostek kończy szybko swoje beznadziejne życie nie będąc w stanie funkcjonować w takim środowisku. Żołnierze i szlachetnie urodzeni, żyją w luksusie i zawsze wychodząc poza schronienia, przywdziewają specjalnie chronionce pancerze i maski umożliwiające im oddychanie czystym powietrzem. Szlachcice i członkowie armii są przykładem dla wszsystkich innych, że los może być lepszy i im też szczęście może dopisać. Wiele rodzin decyduje się na oddanie swych dzieci w ręce armii, by mogły żyć godnie i w przyszłości bronić potęgi wielkiego imperium Synów Rasputina. Ekspansja powoduje, że Synowie Rasputina popadają w konflikty z innymi plemionami. W szczególności nienawidzą Templariuszy, którzy są ich śmiertelnymi wrogami. Na granicach blisko terytoriów Templariuszy, imperium Synów buduje potężne fortyfikacje, które mają ochronić ich przed atakiem.

Tekst pochodzi z podręcznika Warzone: Dark Eden.
Jest to wolne tłumaczenie ze strony www.udb.wb.pl/urpg/, którego autorem jest Wicu.


Karty przynależne


Przywódca
W grze Dark Eden, Synom Rasputina przewodniczą czterej Przywódcy: Kommendant Leitheusser, Diuk Erich Von Drier, Hrabina Alexandra Spetz i Diuk Friedrich Rauft.
Najpotężniejszym, chociaż nie najsilniejszym jest zdecydowanie Leitheusser. Jego największą zaletą jest możliwość zagrywania kart pojazdów nie posiadając w krainie warsztatu. Oprócz tego dysponuje on aż ośmioma ikonami zasobów (po dwie każdego rodzaju), a miejsca przylegające do niego otrzymują +2 do WB. On sam ma WB równe 10.
Pozostali przywódcy nie dysponują już tak dobrymi zdolnościami.
Friedrich Rauft ma aż 16 WB, a jego zdolnością specjalną jest możliwość odrzucenia dwóch kart zamiast jednej w kroku Odrzucania. Dysponuje on tylko pięcioma ikonami zasobów a przyległym miejscom zwiększa WB o +1.
Alexandra Spetz ma WB równe 14, dysponuje sześcioma ikonami zasobów, a przyległym miejscom dodaje +2 do WB. Jej zdolność to możliwość pominięcia w kroku Bilansowania jednej dowolnej pobieranej ikony zasobów na każdym z jej pojazdów.
Erich Von Drier natomiast ma WB 12, przyległym miejscom również dodaje +2 do WB, a jego zdolnością jest możliwość zagrywania dowolnych kart EKWIPUNKU niezależnie od ich przynależności.
Miejsce

Synowie Rasputina dysponują dwiema unikalnymi budowlami. Pierwszą z nich jest Tunel Pary który dostarcza aż trzy ikony niezbędnego dla tej przynależności Paliwa. Druga to Skład Prefabrykatów dzięki której nie muszą płacić kosztu początkowego żadnego innego budowanego przez nich miejsca.

Wojownik
Największą siłę zbrojną Synów Rasputina stanowią mechaniczne pojazdy bojowe. Najsilniejszym z nich jest Blitztank, Ogromny i ciężko uzbrojony czołg o WB równym 12. Mogą go atakować tylko Grupy Ofensywne lub inne pojazdy.
Najniebezpieczniejsze są jednak ich pojazdy latające. Stając z Synami Rasputina do walki zawsze należy spodziewać się ataków z nieba takich pojazdów jak Falisty Ogon, Ukryte Ostrze czy Trasporter Corarius, który posiadając na swoim pokładzie Komandosów Jeagerów może najechać dowolny cel dowolną taktyką.

Wojownik
W szeregach Synów Rasputina są też oczywiście wojownicy JAZDY i PIECHOTY. Jazda składa się głównie z Kozaków (Kozacki Kommendant, Kozacki Zwiadowca i Kozak) a także ze Stalowych Byków.
Wśród Piechoty, oprócz wspomnianych już wcześniej Komandosów Jeagerów, znajdują się również Kommendanci oraz przede wszystkim soldaci (Soldat, Flammen Soldat, Schwerwaffe Soldat i Soldat Szturmowy). Jednak połowa wojowników piechoty do wyłożenia wymaga posiadania w krainie fabryki co skutecznie zniechęca do używania tych jednostek.

W podstawowym ekwipunku piechoty tej armii znajdują się Miotacze Płomieni dzięki którym można anihilować pokonanych w walce przeciwników.
Synowie Rasputina



Pozostałe przynależności:

Horda Półksiężyca
Horda Półksiężyca


Luterańska Triada
Luterańska Triada


Templariusze
Templariusze


Legion Ciemności
Legiom Ciemności