dark eden
Wszelkie materiały na tej stronie zamieszczone są wyłącznie w celach informacyjnych i podlegają prawom autorskim ich twórców. | jeremiasz@darkeden.pl | www.darkeden.pl | © 2009 - 2011 grafik.gda.pl
karty DE
karty Genesis
dark eden
Aktualizacje
01.08.11 Galeria
01.08.11 Turnieje
28.06.11 Pobieralnia
28.12.10 Pobieralnia
28.12.10 Błędy w grze
Mapa graczy
Avangarda VII - 2011
Turniej na Avangardzie VII

wydrukionline.com.pl
dark eden

Przynależności

Dark Eden

Templariusze

Templariusze
Na początku Człowiek próbował zniszczyć wszystko. Jego zanieczyszczenia, jego wojny, jego plagi zmieniły proces tworzenia i dały życie nowemu światu. Teraz, kiedy stara ludzkość umiera, my jesteśmy następni. Jesteśmy wspaniali. Jako nowe życie powstające z rozkładającego się ciała tego co stare, bedziemy na początku kreacji. Jesteśmy następnym krokiem w ewolucji. Jesteśmy ponad człowieczeństwem. Jesteśmy Templariuszami.

Templariusze, znani także jako Synowie Matki Ziemi są unikalni. Poza wszystkimi splecionymi formami ludzkości na Mrocznym Raju, oni samotnie mogą przetrwać zepsuty świat organizacji kościelnych nie używając do tego sztucznych środków. Oni nie tylko przetrwali, oni są u szczytu rozwoju. Powietrze, którym nie mozna oddychać, zatrute jedzenie - nic z tych rzeczy nie oddziaływuje na Templariuszy. Wierzą w siebie, że są wybrani, są rezultatem ewolucji. Gdy zaadaptowali się fizycznie do warunków tego świata, zaczęli ogłaszać siebie Nową Ludzkością jako znak, że są lepsi od innych plemion. Ich historia mówi o narodzinach z ognia znanego jako Wielki Podmuch, kiedy to miliony umarły a bogini sama wybrała najsilniejszych by podążali za nią - niszcząc to co słabe i niewierne. Prawda jest taka, że Templariusze pochodzą od tych co nie mieli się gdzie schować. Podczas gdy przodujący ojcowie z innych plemion schowali się w podziemnych schronach. Pierwsi Wybrańcy, jak Templariusze nazywają swych przodków, byli zmuszeni zostać na powierzchni. Miliony zginęły i nawet Ci co przeżyli wymarliby bez pomocy. Wiara powstania Templariuszy mówi jak bogini zesłała aniołów by ich pobłogosławić. Jak ze wszystkimi mitami Mrocznego Raju, rzeczywistość jest trochę inna. Ogniste światło, które spadło na Ziemię i sprowadziło Pierwszych Wybrańców do ruin Paryża było statkiem naukowym Kartelu, który rozbił się w ruinach tego miasta. Niezdolni do kontaktu ze swoimi rodakami przez gwałtowne burze elektromagnetyczne i niemożność naprawy statku, byli zmuszeni stworzyć korporacyjną placówkę w zrujnowanym świecie. Ich nauki były przyjmowane przez Pierwszych Wybranców, którzy uważali ich za bogów. Przetrwańcy z Kartelu użyli swojej technologii do zmodyfikowania swojej własnej struktury genetycznej i ich wyznawców,po to, by mogli przetrwać w tym skażonym świecie. Jak czas i generacje minęły, ich potomkowie doskonale się rozwinęli i rozprzestrzenili, szybko urośli w przekonaniu, że świat należy do nich. Jest w wierzeniu, że stolica ich Imperium, znana jako Terra Nostra, która ironicznie była imieniem statku, zaczęła ich rasę.

Nowa ludzkość


Kiedy Templariusze nazwali siebie Nową Ludzkością, dla innych ukazali się jako coś gorszego od ludzi. Stracili włosy na ciele generacje temu, podczas gdy ich dłonie zostały zakończone cienkimi, ostrymi jak brzytwa paznokciami a ich płuca urosły, przyzwyczajając się do skażonego powietrza nowego świata. Ich widoczny brak człowieczeństwa jest podkreślony w oczach tak, że już w pierwszym spojrzeniu widać zimno i beznamiętność - jak u ducha, jakby zza cienkiej wartstwy białej skóry zasłaniającej blade, bezbarwne źrenice. Dla obcych, społeczeństwo Templariuszy samo w sobie jest okryte tajemnicą. Używane imienia są bazowane na wielu tekstach znalezionych w paryskich ruinach i kolektowanych w fortecy Notre Dame. Ich zmysły są wyjątkowo wyczulone i potrafią oni tropic swoich krewniaków milami wyczuwając ich samemu.

Krucjaty


Templariusze wierzą w swoją wszechwładność, która poprowadziła ich do stania się jednym z najsilniejszych plemion. Widzą siebie jako prawowitych spadkobierców świata i konsekwentnie usiłują rozszerzać drogę Terra Nostry. Ich krucjaty otrzymały brutalny sukces i wiele mniejszych plemion graniczących z ziemiami Templariuszy zostało ich wasalami. Inne uciekły. Pomniejsze plemiona przyłączyły się do Legionów Templariuszy, mając nadzieję znaleźć szybką i honorową śmierć.

Społeczeństwo


Rodzina Templariuszy jest jedną z najbardziej zbliżonych do siebie ze wszystkich jakie można znaleźć na Mrocznym Raju, ich przemoc jest zawsze skierowana tylko do innych ras. Ich miasta są piękne i rozległe, budynki z białego marmuru skonstruowane są na słupach rozpostartych poprzez równiny i ruiny, energię czerpią z mieszanki słonecznej i wietrznej energii. Bramy miast są zazwyczaj wykonane na dwóch ogromnych klach pochodzących od dzikich Wielkich Bestii, lubianych przez Templariuszy do dzwigania ich ekwipunku do bitew. Emblemat skrzyżowanych kłów jest tatuowany na głowach młodzieńców kiedy ci popełnią swe pierwsze zabójstwo. Ich imperium zaczyna się od Terra Nostry, stolicy zbudowanej na ruinach Paryża i rozciąga się poprzez ziemię znane kiedyś jako Hiszpania, Szwajcaria i wiele z centralnej Europy. Ukrywa także mroczny sekret. Zagrzebane głęboko w gruzowisku cmentarza Pere La Chaise, zakazanego miejsca przesądów pomiędzy Templariuszami, spoczywa rozbity statek Kartelu, który dał życie rasie Templariuszy i w jego wnętrzu zdobycz, którą chcieli zabrać do Kardynała - jedna z czterech czaszek przywódców starego świata. Czaszka z 500 cyframi kodu detonacji wyrytego na czole.

Społeczeństwo jest rządzone przez dziewięciu Górujących Templariuszy, potomków najbardziej wpływowych i potężnych z Pierwszych Wybrańców. Rządzą ze zrekonstruowanej katedry Notre Dame, przebudowanej kompletnie przez Templariuszy. Górujący Templariusze mianują przywódców z całego obszaru społeczeństwa i przyznają im okręgi do rządzenia. Ci przywódcy nie mają tytułów ale są podobni do Diuków u Synów Rasputina.

Tekst pochodzi z podręcznika Warzone: Dark Eden.
Jest to wolne tłumaczenie ze strony www.udb.wb.pl/urpg/, którego autorem jest Dungal.


Karty przynależne


Przywódca
Templariuszom zamieszkującym Mroczny Raj przewodzi czterech przywódców: Montagne, Serennel, Astinou i Verage.
Niewątpliwie czołowym wśród nich jest Montagne. Dysponuje on bowiem najlepszą z nich wszystkich zdolnością specjalną - za każdą jednostkę Złota niewykorzystaną w kroku Bilansowania zarabia dwie. Ponadto kontroluje aż 8 ikon zasobów. Jego WB równe jest 10 a przyległe do niego miejsca dostają +2 do WB.
Drugim co do przydatności w grze, moim zdaniem jest Serennel. Może on wykładając jakiekolwiek miejsce, zapłacić tylko połowę jego kosztu początkowego, zaokrąglając w dół. Dzięki czemu wiele miejsc może wykładać praktycznie za darmo. Dodatkowo kontroluje on 7 ikon zasobów, w tym aż 3 ikony Złota, co w połączeniu z jego zdolnością daje mu przewagę nad przeciwnikami. Przyległe do niego miejsca dostają +2 do WB a on sam ma WB równe 12.
Dobrą alternatywą jest też Astinou. Ma on WB równe 14 a przyległe miejsca otrzymują od niego również +2 do WB. Kontroluje 6 ikon zasobów i może zapłacić tylko połowę kosztu początkowego każdego werbowanego wojownika, co może być przydatne gdy nie posiada się Notre Dame.
Ostatnim choć nie koniecznie najgorszym Przywódcą jest Verage. Ma on aż 16 WB, ale za to kontroluje tylko 5 ikon zasobów a przyległe do niego miejsca otrzymują +1 do WB. Verega dodaje rónież +1 do WB wszystkim wojownikom znajdującym się na jego Pograniczu. Przy odpowiedniej strategii może być to nawet przydatna zdolność.

Miejsce
Przynależność ta dysponuje dwoma rodzajami budynków. Przedewszystkim Notre Dame! Jest to potężne unikatowe miejsce, chyba najpotężniejsze w całej grze. Pobiera ono aż 6 ikon zasobów. Ale warte jest swojej ceny. Ma 19 WB i dzięki niemu nie trzeba płacić żadnego kosztu początkowego za karty przynależne Templariuszom, każda taka karta pobiera o jedną ikonę zasobów mniej i można je wykładać praktycznie w dowolnym momencie gry!
Drugim ich budynkiem jest Generator Energii Słonecznej. Produkuje on 3 ikony Paliwa, ale tak naparwdę nic by się nie stało gdyby go nie było, bo Templariusze mają tylko jeden rodzaj pojazdów i do ich utrzymania w grze w zupełności wystarczyły by Pola Naftowe.

Wojownik
Choć Templariusze dysponują wojownikami Jazdy i Pojazdami, to ich główną siłę stanowi piechota. Nasłabszą jednostą w ich szeregach są Legioniści, którzy przyjmują na siebie pierwszy atak wroga. Oprócz nich są jeszcze, Żołnierze i Centurioni Hordy, Żandarmi i Żandarmscy Bestale, oraz Piechota Morska która akurat się żadko przydaje.
W szeregach wojowników Jazdy mają oni Rogate i Wodne Serrety oraz Drapieżniaki które mogą chronić osadę przed najazdami z każdej taktyki.
Wspomnieć należy także o ich pojazdach latających. Są to Płaszczki Verounist, ale raczej żadko Templariusze z nich korzystają.
Templariusze



Pozostałe przynależności:

Synowie Rasputina
Synowie Rasputina


Horda Półksiężyca
Horda Półksiężyca


Luterańska Triada
Luterańska Triada


Legion Ciemności
Legiom Ciemności